بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

مدرسه و پایگاه های علمی
مدرسه مجازی مهدویت
هم‌اکنون 813 نفر با این مجموعه مرتبط هستند.

نشست معاونین آموزش و فرهنگ بنیاد مهدویت و مدیران کانون‌های تخصصی مهدویت

به گزارش پورتال جامع مهدویت، همزمان با ایام فاطمیه، نشست دو روزه معاونین آموزش و فرهنگ بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) و مدیران کانون‌های تخصصی مهدویت و ولایت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با حضور فرهیختگان حوزه و دانشگاه در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار گردید.
به گزارش پورتال جامع مهدویت، همزمان با ایام فاطمیه، نشست مشترک معاونین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مدیران کانون‌های تخصصی مهدویت و ولایت کانون‌های مساجد کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه، 28 و 29 بهمن ماه در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود(عج) در استان قم برگزار شد.



افتتاحیه این نشست روز پنجشنبه 28 بهمن در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار گردید، بر اساس این گزارش، در این ججلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین متوسل مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی مساجد کشور و حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق کفیل، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) به سخنرانی پرداختند و مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام جناب آقای صف دری مداح این مراسم بود.

لازم به ذکر است؛ این نشست، در دو روز متوالی در قالب کلاس‌ها و جلسات هم‌اندیشی و تخصصی مهدویت و با هدف افزایش مشارکت دو نهاد مذکور و هم‌فکری و تبادل اندیشه برگزار شد.

عکس عکس عکس
آخرین ویرایش
در 1395/12/1 15:53

مطالب پربازدید را ببینید
و یا به فهرست بازگردید.

بازگشت به ابتدای صفحه

تلفن
نشانی
021-86034297
تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387 کدپستی: ۱۴۱۶۷۱۳۸۱۱
پیامک
30001366