بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

مدرسه و پایگاه های علمی
مدرسه مجازی مهدویت
هم‌اکنون 813 نفر با این مجموعه مرتبط هستند.

اولین گردهمایی مدیران استانی بنیاد در سال 1395

این نشست در 27 فروردین 1395، با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قرائتی رئیس هیئت امنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین متوسل‌آرانی مدیرعامل بنیاد و حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت، معاونان و مدیران بنیاد مرکز در محل مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد.
به گزارش پورتال جامع مهدویت ، گردهمایی مدیران استانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در 27 فروردین 1395، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی رئیس هیئت امنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین متوسل‌ آرانی مدیرعامل بنیاد،و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت، معاونان و مدیران بنیاد مرکز از ساعت 9 الی 17 در محل مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد.



بر اساس این گزارش، در این گردهمایی مدیران و نمایندگان بنیاد در استان‌های تهران، قم، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، کرمان، یزد، کرمانشاه، البرز، زنجان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، ایلام، گلستان، مازندران، فارس، کردستان، مرکزی و اصفهان حضور داشتند.

در آغاز نشست، معارفه مدیر عامل جدید بنیاد حجت الاسلام دکتر محمود متوسل آرانی صورت گرفت. سپس مدیرعامل محترم، با تبریک آغاز سال و ایام مبارک رجب، حضور یکایک مدیران را گرامی داشت و ضمن تقدير از زحمات قائم‌مقام بنیاد حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین دکتر جعفری، از خدمات و تلاش‌هاي ارزشمند مدیرعامل سابق بنیاد جناب آقای دکتر عباس شیبانی تقدير نمود و عنوان داشت: «انصافا ایشان با ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری خوب خود، در طول این سال‌ها مجموعه بنیاد را از بسیاری آسیب‌ها حفظ کردند».

ایشان تاسیس انتشارات بنیاد ، احداث مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) و تأسیس مرکز تخصصی مهدویت را به عنوان ماحصل تصمیمات اولیه بنیاد در سال‌های 79 و 80 معرفی کرد و افزود: «این سه کار مبارک نتیجه حرکت بنیاد تاکنون بوده که بحمدالله بعد از 15 سال آثار و برکات آن را در سطح کشور و بعضا بین‌المللی شاهد هستیم».

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی ـ رییس هیئت امنای بنیادـ به بیان نکاتی به عنوان راهنما و دستورالعمل مدیران جهت به کارگیری در اداره و پیشبرد امور پرداختند و اهتمام به خلوص نیّت، توسل به حضرت ولی‌عصر(عج)، توجه در بکارگیری نسل نو و شناسایی افراد مستعد و کارآمد و همچنین در دستور کار قرار دادن برنامه‌های دارای مبنا و اساس را راهگشا دانستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کلباسی، نیز با اشاره به برخی برنامه‌ها و بسترهای موجود برای فعالیت، عنوان داشتند: «فعالیت اصلی مرکز تخصصی، فعالیت آموزشی است و این مرکز در تلاش است تا با تمام بنیادها در سراسر کشور در موضوعاتی چون اعزام اساتید ، ارائه کتب، مقابله با شبهات و فرق و تمام حوزه‌های علمی موجود در حوزه مهدویت همکاری لازم را داشته باشد».

در ادامه جناب آقای دکتر جعفری به عنوان معاون آموزش و پژوهش، جناب آقای آقابابایی به عنوان معاون مالی اداری و پشتیبانیو جناب آقای بیگدلی به عنوان مدیر حراست و گزینش ،بنیاد معرفی شدند که هر یک به تفضیل به بیان برنامه کاری و انتظارات موجود در راستای همکاری دفاتر استانی با بنیاد مرکز پرداختند.
در ادامه جلسه، مدیران و نمایندگان کلیه استان‌های حاضر گزارشی از فعالیت‌های استان خود ارائه نموده و در خصوص مسائل و مشکلات موجود و همچنین ارائه پیشنهادات عملی با توجه به ظرفیت‌های استانی به بحث و گفت‌و‌گو نشستند.
آخرین ویرایش
در 1395/9/9 07:58 توسط فرشاد بختیاری

مطالب پربازدید را ببینید
و یا به فهرست بازگردید.

بازگشت به ابتدای صفحه

تلفن
نشانی
021-86034297
تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387 کدپستی: ۱۴۱۶۷۱۳۸۱۱
پیامک
30001366