بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

مدرسه و پایگاه های علمی
مدرسه مجازی مهدویت
هم‌اکنون 813 نفر با این مجموعه مرتبط هستند.

دیدار مسئولان بنیاد با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در آستانه نهم ربیع‌الاول

به گزارش روابط عمومی بنیاد، در آستانه نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، جمعی از مسئولان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد، در آستانه نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، جمعی از مسئولان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کردند.

در این دیدار که روز جمعه 1395/09/12و در منزل حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد ،ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی گزارشی از روند تشکیل بنیاد و اهم فعالیت‌های انجام شده در طی سال‌های فعالیت بنیاد را ارائه کرد و گفت: از جمله فعالیت‌های بنیاد، تشکیل مرکز تخصصی مهدویت در حوزه علمیه قم و تربیت کارشناسان مهدوی برای تبیین فرهنگ انتظار و پاسخگویی به شبهات وارده در این مقوله است و افزود: ما باید برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با ائمه معصومین (ععلیهم‌السلام)، کارشناسانی تربیت کنیم تا ابعاد وجودی حضرات ائمه(علیهم‌السلام) را برای مردم بیان کنند.
حجت‌الاسلام‌ قرائتی همچنین از تأسیس مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) در جوار مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های درخور توجه بنیاد یاد کرد و گفت: در طی یکسال، برابر گزارش اخذ شده حدود 160/000 نفر در مجتمع یاد شده اقامت داشته و از برنامه‌های فرهنگی آن استفاده کرده‌اند.



در ادامه حضرت آیت‌الله صافی ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران فرمودند: هرچه به انجام امور مربوط به ائمه هدی(علیهم‌السلام) توجه بیشتری داشته باشید، عنایت ایشان هم بیشتر و بیشتر می‌شود.
آیت‌الله صافی افزود: باید جوری باشد که نهم ربیع که آغاز امامت حضرت است، انعکاس پیدا کند و این مسئله بسیار مهمی است که باید از اعیاد بزرگ شیعیان محسوب شود . اولین کسی که از این امور خوشحال می‌شود، وجود مبارک امام زمان(عج) است، همان طور که اگر کار ناپسندی خدای نکرده انجام شود، امام عصر(عج) بیش از بقیه از آن متأثر می‌شود.



ایشان گفتند: الآن امام حی و زنده ما، وجود مقدس ولی‌عصر(عج) هستند و فعالیت برای آشنا کردن مردم با فرهنگ انتظار باید در رأس کارها قرار داشته باشد.
حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی اضافه کردند: کسانی که در راه ترویج فرهنگ مهدویت تلاش می‌کنند باید قدر خود را بدانند که در این راه توفیق خدمت پیدا کرده‌اند.
آخرین ویرایش
در 1395/9/16 13:58 توسط فرشاد بختیاری

مطالب پربازدید را ببینید
و یا به فهرست بازگردید.

بازگشت به ابتدای صفحه

تلفن
نشانی
021-86034297
تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387 کدپستی: ۱۴۱۶۷۱۳۸۱۱
پیامک
30001366