بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

مدرسه و پایگاه های علمی
مدرسه مجازی مهدویت
هم‌اکنون 800 نفر با این مجموعه مرتبط هستند.

گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد

گردهمایی آموزشی توجیهی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در مشهد مقدس برگزار شد
به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، گردهمایی آموزشی توجیهی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با پیام حجت الاسلام قرائتی و با سخنرانی حجت الاسلام متوسل مدیر عامل بنیاد به مدت دو روز ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین محمود متوسل مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به تشریح سیاست های سال جاری بنیاد پرداخت.

حجت الاسلام متوسل گفت: ساماندهی به نیروی انسانی و نظام پرداخت در سطح استان ها با فوریت در دستور کار بنیاد قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل بنیاد اظهار کرد: درحال رایزنی با تولیت مسجد جمکران و حوزه علمیه هستیم تا بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هم عضو اصلی دبیرخانه سند ملی توسعه فرهنگ انتظار شود.

حسن کاشی معاون هماهنگی امور استان های بنیاد در ادامه جلسه به شاخص هایی ارزیابی برنامه های بنیاد در حوزه مدیریتی تمهیدی، فرهنگی و آموزشی، امور استان ها، اداری و مالی و مدیریت روابط عمومی سال ۱۴۰۲ اشاره و نتایج ارزیابی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

حجت الاسلام نصوری معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد به تبین برنامه های معاونت فرهنگی در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

وی طرح یاران موعود( دانش آموزی-دانشجویی) را یکی از برنامه های شاخص و اثرگذار حوزه مهدویت معرفی و به تشریح فرایند اجرایی شدن برنامه پرداخت.

نصوری با اشاره به مدرسه مجازی مهدویت تصریح کرد: مدرسه مجازی به منظور نشر و تعلیم معارف مهدوی در داخل کشور و جامعه بین الملل در فضای مجازی شکل گرفت و با رویکرد آموزشی و تربیتی با هدف جذب و آموزش نیروهای مستعد و ارتقا سطح علمی آنان تا رسیدن به مرحله مربیگری فعالیت خود را آغاز نموده است.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد با رونمایی از سایت جدید مهدویت به تشریح برنامه سال ۱۴۰۲ مدیریت روابط عمومی پرداخت

وی پایگاه اطلاع رسانی p.mahdaviat.ir را مرجع محتوا در حوزه مهدوی در قالب های مختلف اعم از مجموعه پوستر های نمایشگاهی، نماهنگ، موشن گرافی، پادکست، نشریات مهدوی، احادیث و روایات، مقالات و پرسمان مهدویت دانست و متقاضی همراهی و همکاری استان ها در تولید محتوا جهت بروز نگهداشتن سایت بود.

استفاده از سامانه پیامکی، برگزاری مسابقات سراسری، تعامل سازنده با رسانه های دیداری و شنیداری، برگزاری میزگردهای تخصصی مهدویت،معرفی کتب و محصولات مهدوی و رادیو اینترنتی مهدویت را از جمله ظرفیت های حوزه روابط عمومی معرفی و توصیه کرد.

در ادامه گردهمایی کارگروه های تخصصی با حضور مدیران استان ها و معاونین و مدیران دفتر مرکزی تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات گرفته شد.

همچنین در پایان گردهمایی پس ازپرسش و پاسخ از استان های البرز و سیستان و بلوچستان بعنوان شایسته تقدیر ویژه و استان های اردبیل، تهران، خراسان رضوی، فارس، قم، کرمان، لرستان، مازندران و یزد بعنوان استان های شایسته تقدیر و استان اصفهان به دلیل جریان سازی فرهنگ مهدویت در میان عموم مردم و تولید و معارف مهدوی در قالب هنرهای مفهومی و تجسمی معرفی و تجلیل شد.

عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس عکس
آخرین ویرایش
در 1402/3/26 19:53

مطالب پربازدید را ببینید
و یا به فهرست بازگردید.

بازگشت به ابتدای صفحه

تلفن
نشانی
021-86034297
تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387 کدپستی: ۱۴۱۶۷۱۳۸۱۱
پیامک
30001366