بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)

مدرسه و پایگاه های علمی
مدرسه مجازی مهدویت
هم‌اکنون 800 نفر با این مجموعه مرتبط هستند.

آئین اختتامیه رویداد امید برگزار شد

مراسم تجلیل از مجریان و دست اندرکاران سه شنبه های مهدوی در دانشگاه های سراسر کشور با عنوان آئین اختتامیه رویداد امید برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، مراسم تجلیل از مجریان و دست اندرکاران سه شنبه های مهدوی در دانشگاه های سراسر کشور با عنوان آئین اختتامیه رویداد امید با همکاری معاونت فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و مسجد مقدس جمکران در روز شنبه خرداد ماه برگزار شد.

حجت الاسلام واامسلمین نصوری معاون فرهنگ آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گفتگو با مدیریت روابط عمومی، گفت: در اردوی سه روزه ایده ها و طرح های جدید جهت نوسازی کامل طرح سه شنبه های مهدوی بعد از یک دهه کامل فعالیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به انتشار فراخوان ایده ها گفت: بعد از داوری آثار از توسط سه مجموعه نهاد رهبری، بنیاد مهدویت و مسجد مقدس جمکران، سه استان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

نصوری افزود: در این فرآیند فرصت دوباره ای تا مرداد ماه سال جاری جهت تکمیل آثار و طرح های ارائه شده توسط منتخبین در نظر گرفته شده است تا بعد از اتمام آن انتخاب نفرات برگزیده صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این فراخوان در خصوص اینکه مجریان سه شنبه های مهدوی خود را به معارف مهدویت مجهز کنند و ارتقای مهدویت داشته باشند و در صدد جذب گروه های دانشجویی باشند و همچنین ایجاد کار تشکیلاتی جهت کادرسازی با هدف ترویج مهدویت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد افزود: ارتباط مجریان طرح با دفاتر استانی بنیاد در جهت هم افزایی و دنبال کردن محتواهای علمی و به دور از احساسات و ایجاد حرکتی جریان ساز و بر اساس منویات مقام معظم رهبری جهت ایجاد آمادگی برای ظهور در جامعه و با هدف احیای تمدن نوین اسلامی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

عکس عکس عکس عکس
آخرین ویرایش
در 1402/3/7 19:51

مطالب پربازدید را ببینید
و یا به فهرست بازگردید.

بازگشت به ابتدای صفحه

تلفن
نشانی
021-86034297
تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387 کدپستی: ۱۴۱۶۷۱۳۸۱۱
پیامک
30001366